17:49 Лікувальні аромати Трійці |
Якщо ми думаємо, що ми такі сильні і зможемо побороти своїми силами в нашому житті міцно врослі прояви негативу, нечистот, космічних сміттєзвалищ та бруду, братобвивств, сметроносних хвороб та обману, що проявляються скрізь і в усьому, то ми недооцінюємо ворога, глибоко самообманюємось і усилюємо своє "его". Не будьмо маловірні і марновірні. Яку альтернативу ми придумали природно підключеним до нашої життєвої діяльності самим Творцем сил спасіння і захисту? Ажде зішестя святого Духа на апостолів на п`ятидесятий день по Великодню у вигляді вогню на знак того, що має спалювати гріхи і очищати, освячувати, зігрівати душі (Закон Божий). Тоді люди навчились поклонятись і прославляти триєдиного Бога-Отця, Сина і Святого Духа. Так говорить і вчить нас церква і віра. Лише створивши замінник своїм людським егоїзмом, розучившись надихатись і наповнюватись енергіею Животворчого Христа, ми почали втрачати спасіння... Справжнім бальзамом через органи чуття, бальзамом цілющим та неповторним, яким він може бути лише в травні, коли все в природі в стані наповнення і досконалого самовираження, через насичено зелений колір, зеленіше вже не буває, аромат-фіміам, коли трави яскраво молодо, але вже не ранньо, як напровесні, а по-дорослому п`янко пахнуть. Це терапія! В першу чергу для тих, хто хоче побороти сили нечистот в житті. Лише наповнивщи, відновивши образність внутрішніх храмів, ми відновимо енергію, дану апостолам для здатності спалювати, висвічувати, очищувати, освячувати. Бо ж Трійця! Саме зараз образна природа храмів нашої душі призиває зеленим символом життя і фіміамом свіжих благовоній квітів. Так це і є зелені свята. Ось берізка яскраво-зелена зверху, наповнені життям копійки-листочки аж бринять своїм очисним духом. Білі стовбури, як струночки натягнуті мелодією свята. Вона чекає менту прославити собою очисну силу Животворчого Христа. Ось липа, ще не розквітша, але така насичено-зеленюща і свіжа, вона буде в живих оселях-храмах виганяти духа нечистот і погані, висітиме дієво коло образів і доповнюватиме запашні освячені букети. А лепеха! Ця водяна трава, без якої важко уявити Трійцю. Вона природно асоціюється з символом цього свята. Встеляючи собою дорогу тим, хто ступає, наповнює аромотерапією та додає сили, енергії, здоров`я, кріпості, бо коренем татар-зілля, так ще називають цю траву, укріплялися татари в нашій місцевості. Ось квітка трійці чи "богородичі сльози" своєю розквітлою ніжно-рожевою сльозинкою обов`язково присутня в святковому букеті - символі оновлення життя. "Мар`їн корін", а чи піон, додає такої запашної і кольорової терапії, надихаючи тих, хто славить животворчу силу Духа. Яка альтернатива цим природно-духовним ароматам? Впустімо ці животворчі лікувальні фіміами в життєві потреби, застосуймо для вирішення важливих суспільно корисних справ своєї душі і отримаємо радість оновлення в нове життя, поклонятись природно і прославляти три лиця єдиного Бога-Отця, Сина і Святого Духа. |
|
Всього коментарів: 0 | |